Torka aldrig tårar utan handskar

Efter att jag blivit tillsagd att kolla på denna förbaskade serie av the one and only SOFIA så fick jag lov att gå in på lilla svtplay och titta. 
 
Den omtalade serien som ALLA tycks prata om tilltalade mig inte alls. okej.. lite då.. men jag gillade den inte. 
 
Det var en halvtimme sedan jag såg första avsnittet av serien "Torka aldrig tårar utan handskar" och jag mår rättare ut sagt äckligt dåligt. Serien gav mig ingen glädje alls. Jag  blev ledsen, deprimerad och äcklad. Jag är ingen homofob , det som äcklade mig var bölderna och sjukdomen. mådde dåligt helt enkelt 
 
Nu på efterhand känner jag mig deppig och ledsen. Inte pga aids. utan blev mest deppig på livet. Jag brukar få denna känsla av svenska filmer ( därför kollar jag inte så ofta på dom) men den här tog nog allt priset!
Allting känns mörkt runt mig, känner mig ensam och det känns inte kul alls. Livet känns inte kul, känns som att livet går ut på att äta något torrt och äckligt i mörker. förstår ni ??? 
Jag kan inte begära att ni ska förstå, för den här känslan kommer bara  när jag tittar på svenska filmer speciellt om de är  grå/gröna. Eller.... jag kan ta tillbaka ordet bara.... En film som jag har mått såhär dåligt över är nog också Black Swan. FyyyyFFFFAAan vad jag hatar den filmen, 
 
det alla älskar , verkar jag hata. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0