Hej mina underbara vänner som alltid kommenterar och är intresserade av vad jag skriver

Tjohej bloggen! Du har nu varit orörd på ett tag. Detta är pga du inte har fått så många kommentarer, men nu! NU är det andra tider. Efter att jag praktiskt taget har tvingat mina vänner att kommentera på mig har jag nu funnit min inspiration igen! 
 
Igår var jag och sofia på second-hand runda. Där fann jag lite roliga/fina kläder! 
Hittade tre par bysssor, en skjort-linne-bajssak och en svart polo-tröja! Visste inte om allt var jättesnyggt när jag var på plats för att jag fick migrän och mina ögon blixtrade. MEN! ni ska få se dom! 
 
En av de tre byssorna var mörk lila i typ kostym tyg. Denna byxa gjorde jag om till shorts. .Jag vet inte riktigt om det blev så snyggt. den ser lite ut som en blöja! 
Här kommer några Cam-bilder iallfall. Eftersom jag har lånat ut min kamera till allaatta - min syster.
 
 
Tycker ni att det ser ut som en blöja ? Eller tycker ni att shortsen är snygga /fula ? 

Kommentarer
Postat av: allaatta

Blöj-Nanny hahaha!!!

Svar: ser det ut som det? :(
None None

2012-11-23 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0