Åååh, varför är jag så dålig på att ta bilder? Hade gärna haft lite från lördags.

Iallafall så var lördagen faktiskt väldigt trevlig. 
Den började lite surt 
Men ja änt bitter?  JOOOO jag är bitter! kommer aldrig förlåta. Jag är sån. Jag frös. 
 
 
 
Förstår inte varför jag inte bara tog mig till förfesten själv. För när jag kom in var det en sådan chillstämning. Det spelades live musik. serverades bål, fireball,  och alla sorters snacks. Fettmedmysalltså!
Efter det drogs det vidare till stora björn där jag spenaderade resten av kvällen /natten. Där serverades buffe med alla sorters kött, Det bästa var nog BEA ' N. Sen blev det hela huset. kände mig lite misplaced pga åldern. Men alla verkade tro att jag var 24 år. Mådde en aning dåligt över det. Har jag redan fått rynkor?? 
Ångrar att jag inte dansade bugg 
:(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0