Tankar

Idag har jag tänkt mycket.
inte för att jag inte brukar tänka varje dag.

Universitet har varit det jag har tänk på mest.. eftersom jag inte har en aning om vad jag vill bli.
Det är så svårt att veta.....nu

Har kollat på olika skolor i sverige och även i usa och australien.
kanske hotell and manegement
kanske arkitekt
kanske fashion
kanske annat
vet inte!

Jag vill vara jättebra i något utav dom så att jag ska veta. men jag är medioker
tråkigt nog.

Vad TUSAN ska man välja för kurser till trean??????????
vill att mitt sista år ska bli skönt och slappt så att jag kan jobba, tjäna pengar och åka härifrån.
missförstå mig nu inte. jag tycker om sverige. MEN vill se annat också.
Jävla lumpen reklam på spotify just nu.
vill den säga mig något?

Idag har jag också läst ut min bok <3 Andra boken utav 7 av john marsden! SKIT BRA verkligen ett tips för er som inte egentligen tycker om att läsa. Den är lättläst och spännande hela tiden. första boken heter "imorgon när kriget kom".

sovit två timmar också!

Nu måste jag lämna er mina underbara läsare och åka iväg till Erik.



jag då!



heheheheehhe blä



pyssar

Kommentarer
Postat av: snygg kille

snygg tjej det där..

2011-01-18 @ 20:20:11
Postat av: Lovii

wöhöhöö, snyggis!

2011-01-19 @ 15:07:23
URL: http://lovoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0