SöNdAg

Hej min fina blogg.

Idag vaknade jag upp hos Erik glad för en gångs skull! Sovit riktigt bra inatt men förkylningen jag haffade på mig igår har bara blivit värre. usch vad rinnande näsa är äckligt.

Resten av dagen har jag tillbringat med tyget. Har fått till ett par byxor nu faktiskt! även om dom sitter LITElitelite för tajt. Men men ... får vellllll banta.
orkar iallafall inte rippa upp trådarna och göra om allt skit. Är trött på att sy nu. .. hheeehe

Nu sitter skolböckerna och kollar upp på mig från väskan. VILL INTE PLUGGA! orkar verkligen inte. uschuschuschusch.

Blir väl så att jag åker ut och övningskör istället. hoppas jag.

19 har jag ledardrill. Får inte anstränga mig, så då skippar jag nog uppvärmingen. RÄTT SKÖNT DET ! heheheheheheeh
ibland kan det vara skönt att vara sjuk. mehehe



Börjar likna något iallfall!!!
Har faktikst gjort en ficka, ni ser där det putar ut till vänster :)


Kommentarer
Postat av: Nattis

Sv. Åh, nej nej.. Inget är försent! Tack för tipset, bra att veta att filmen är bra! Hihi :D Kraam

2011-01-30 @ 23:07:27
URL: http://nalluh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0