serri BRE

Idag har jag

gått upp
mått dåligt över mörkret
fixat mig ful
ätit frukost
struntat i att borsta tänderna.. skojjjaaaaaa . Ha.. HA HAAA
jag gjorde det.
cyklat till skolan, det var kallt
Skolan där jag bara hade 2 lektioner så åkte hem till Hanna <3<3PYSS
Vi bakade kladdkakemuffins och åt fattiga riddare sedan tittade vi på Victora Secrets fashion show.
Den var BÄÄÄST.
Så medans jag tänkte på alla snygga tjejer med perfekta platta magar, tröst åt jag mina
kladdkakemuffins. Sen efter showen var de tankarna som bortblåsta!
Örk änt bry mei
ällä?
Måste iallafall börja träna, så att jag kan slå ner Erik. HE NEEDS IT!
Ska faktiskt göra det på fredag. dutti som jag är!

back to vad jag gjorde idag
cyklade hem i mörkret ensam, själv ,lonely
stoppade i mig mat
åkte BIL denna gång till drillen
där drillade jag

Nu sitter jag hemma och tittar på family guy <3
fick suget för att äta tacochips
finns inga
damn

Heddå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0