SÅÅÅ AAAAAAAAAAAAAAARG

jag hatar när saker inte går som jag har tänkt mig. är så arg så att det inte går att beskriva.


Idag skulle jag testa på att sy min jumpsuit som jag hoppades skulle bli fin.  DEET ÄR SÅÅÅ FREAKING SVÅRT. jävla skithelvete. själva sydelen är nog inte så svår men att klippa ut och mäta och hålla på... hatar det! 

nu ska jag kolla på ännu fler videos på youtube innan jag försöker för TREDJE gången att göra en freaking mall.

BAJSBAJSBAJSBAJS
 
Någon som har några tips? GE MIG !

Kommentarer
Postat av: elin

här ska ju jag kunna hjälpa till..kan jag det? Nej xD^^ hur ska den se ut??? Kanske kan hjälpa liiiite då ;);) skis skiss.

2011-01-28 @ 19:47:39
URL: http://sommarelis.devote.se
Postat av: svaris

Den ska se ut som en vanlig lång jumpsuit typ. med långa ärmar och hela paketet ;);););)

har gjort sönder ett par byxor nu som jag ska försöka skissa av ... heeeheee

2011-01-29 @ 12:04:15
Postat av: elin

vet bara hur man gör överdelar och kjolar :):) Ärmar ät jag dålig med också

2011-01-31 @ 20:36:43
URL: http://sommarelis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0