Ont idag

Hej
gymmade idag
skadade mig för livet... kommer att dö


Jätteont i min nacke ner till skulderbladen på vänster sida. bara så att ni läsare vet och är försiktig med mig!
ALLIHOP ... köp också godis... choklad och semlor (vaniljkräm) till mig, det uppskattar jag mest!

BTW
Jag fick mitt tyg igår :):)<3333333333
det är fint som våren, ni vet när blommorna precis slår ut. poetisk igen
Ska göra en jumpsuit utav den och ni kommer få följa mina sy TIMMAR ej minuter på bloggen. Den är så snygg!!
Iallafall i mitt huvud...
kanske inte blir så jättebra.. men hoppas iallfall på det :)


mitt tyg här dååååeee!


Kommentarer
Postat av: siiri

Hoppas din jumpsuit blir snygg! :)

2011-01-22 @ 15:51:41
URL: http://siiri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0