JÄTTEDUKTIGTJEJ

Hej jag är en duktig tjej!

Idag har jag tränat LÄNGE.
Jag och Loovis gymmade, tog en paus en VÄLDIGT kort stund ;) och sedan gick vi på gruppträning! 

Nu värker det i hela kroppen på något underligt sätt. Typ en irriterande krypande ond känsla som sprider sig från knopp till tå.

har dessutom ett starkt behov av att äta massor av gott.
försöker tygla mig här hemma men begäret försöker bryta sig loss

känner mig lite poetisk idag som ni kan läsa.

Nu kom Erik så måste umgås med honom ! TVINGAS
skojjiliskojj

hedååå pyssar från knyllekatt

Kommentarer
Postat av: eken

nanny tvingar mig att skriva en kommentr, så jag skriver väl en då, så hon tror att hon är poppis :D

Älskar henne, enormt.

2011-01-17 @ 19:48:36
Postat av: ha-nn-ah

Fin blogg :D

2011-01-18 @ 08:22:18
URL: http://thehannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0