Hej efter en helg sådär!

Hejsan min dundergulligablogg

Idag har jag varit med på en filminspelning :) Jättekul! lite kallt för fossingarna, men det får man tåla!
hoppas jag inte ser konstig ut i filmen.... det var nämligen så att jag hackade tänder och ansträngde mig hela tiden för att inte hacka och då blev jag väl antagligen stel i ansikete.. POOOOp... hoppas inte! Håll tummarna för mig, snälla

Efter det spelade jag tennis. det gick sådär idag... Det är en sak jag kan skriva om!!!
Tennis är verkligen en sport som man aldrig vet hur det kan gå på... iallfall inte första året.. .alltså jag kan vara väldigt bra ( ärligt talat)  vissa gånger eller vissa delar av träningen. men sen baam så är jag borta... helt borta.. idag var det en sådan dag. klarade alla survar iallafall. duktig

Lördagen spenderade jag i Uppsala på SM-kval för drill.
Det var VELL coolt. hur mycket de kunde, olika svårigheter och sånt. men själva programmen var ju skit tråkiga.
liksomn alla gjorde typ samma saker fast i olika ordningar. men jag kan förstå det pga man får poäng för olika svårigheter. men herregud liksom! 

HEEEHEHEHEH

ska nog lägga ut en video på någon av deltagarna
Intressant?

BTW jag drillar själv. därför var jag där :)



Kommentarer
Postat av: Big Sise

Varför säger inte du att jag kom dit på min gudiga cykel!!!! Vavavava! Hejdå

2011-01-25 @ 08:44:31
URL: http://Vilkenjur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0